9 Kasım 2011 Çarşamba

Keçeden pano


Bu panoyu internette gezerken bu siteden görmüştüm.
Yatak odama böyle bir panonun çok yakışacağını düşündüm .
Orjinaline oldukça yakın bir pano çalıştım.Keçe kumaşı ,krem rengi oldukça kalın bir dokuma üzerinde monte ettim,direkt kasnak üstünde yaptım.
Kalıpsız göz kararı oluştu herşey...Tamamını yapmak iki günümü daha doğrusu iki akşamımı.Çiçekleri kesmek en zor kısmıydı sanırım :)
Bir de yatak odama eşime bir çivi çaktırmak başka bir zorluk oldu :)

Ama nihayet yatak odam da yerini de buldu :)




Bir daha ki sefere ayrıntılı fotoğraflar da koyucam :)

5 yorum:

  1. efenim hayırlı olsuuuuunnn:)

    YanıtlaSil
  2. hayırlı olsun esin. tabikide tam bana göre olmuş, daha fazla eklemeler bekleriz. Buarada kastaneğın ahşap mı yoksa ahşap rengine boyanmış plastiklerden mi? Eğer ahşapsa tam olarak nereden kaç liraya aldığını öğrenebilir miyim?

    YanıtlaSil
  3. Sağol müminecim :)

    Naile,plastik ne yazıkki eminönünde vardır ahşap olanı ama gidip araştırıcak vaktim olmadı...

    YanıtlaSil
  4. Çok hoş olmuş ellerinize sağlık..

    YanıtlaSil
  5. Çok güzel olmuş, darısı başıma :)

    YanıtlaSil