9 Eylül 2012 Pazar

Yazın yaptım,şimdi duvarlarımı süslüyor


Bu yaz hem güzel, hem de zor dönemlerim oldu.
Zor günlerde kendimi bir nebze, sıkıntılardan uzak tutmak ve beni mutlu eden keyifli bir şeyler yapmak için iki pano yaptım. Elimde aylardır sürünen bir başka panoyuda tamamladım.
Annem ısrarla ne yapacaksın panoyu , bir yastık işle koltuğa koyarsın dese de ben yaptım panoları.
Beğendim de ,yerlerini de buldular.Bir holü, biri de yatak odamı süslüyor.

Çiçekli modeli kit olarak satın aldım. Yani ipi, modeli, kasnağı hatta iğnesi bile içinde olan bir kit bu...İşlemesi pek de kolay olmadı ama çok renkli bir çiçek, çok renk giriyorsun modele...



Matruşkayı ise internetten bulduğum bir modelin, I pad ile resmini çekip ,fotoğrafı I pad den büyüterek işledim. Renkleri ise tamamen keyfime göre ayarlardım ama güzel bir şey çıktı ortaya bence. Kolayda oldu...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder